Delen


Ik ben al klant bij BJ Schoonmaakdiensten

 

Ik wil een nieuwe afspraak maken

Heb je een vraag over onze schoonmaakplanning? Wil je een afspraak maken of wijzigen? Neem dan contact met ons op via onderstaande button.

Neem contact met ons op

Ik heb een vraag over mijn factuur

U ontvangt uw factuur op het e-mailadres welke bekend bij ons is. De factuur ontvangt u meestal binnen één dag nadat wij de werkzaamheden bij u uitgevoerd hebben. Als u wijzigingen heeft die voor ons van belang zijn, kunt u contact met ons opnemen via onderstaande button. 

Het kan uiteraard een keer voorkomen dat u vergeet om het bedrag over te maken. Geen probleem, wij sturen altijd een herinnering, waardoor u alsnog de mogelijkheid heeft om het bedrag aan ons over te maken. 

Ik heb alsnog een vraag over mijn factuur

Ik heb een compliment

Wij horen graag uw compliment, zodat wij deze kunnen tonen op onze website. Via onderstaande button kunt u uw compliment aan ons doorgeven.

Meld hier uw compliment  

Ik heb een klacht

Uiteraard is het ook mogelijk dat u minder/niet tevreden bent over onze dienstverlening. Om onze kwaliteit hoog te houden, horen wij dit graag. Ook dit mag aangegeven worden via onderstaande button. 

Meld hier uw klacht